Polityka prywatności

Regulamin

Postanowienia wstępne

  1. Niniejszy Regulamin dotyczy rezerwacji uslug dostępnych w serwisie z gwarancją niezmienności ceny według danych zadeklarowanych za pośrednictwem strony www i dokonywania za ten zakup płatności przy użyciu kart płatniczych i przelewów on-line lub gotówką.

  2. Właścicielem serwisu jest Elite Ride Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Rzeszowie.

Definicje

  1. Serwis – firma zajmująca się realizacją usługi/serwisem, zlokalizowany pod adresem www.eliteride.pl.

  2. Regulamin serwisu – niniejszy dokument.

  3. Usługodawca – Elite Ride Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Rzeszowie, adres: ul. Tadeusza Rejtana 53A/108E, 35-326 Rzeszów, NIP: 8133838924, REGON: 386070240.

  4. Biuro Serwisu – oddział firmy Elite Ride, która wykonuje przewidziane Regulaminem czynności obsługi Użytkownika. Kontakt z Serwisem poprzez emial: biuro@eliteride.pl oraz telefonicznie nr tel. +48 535 691 567.

  5. Użytkownik – rozumie się przez to pełnoletnią osobę fizyczną, osobę prawną oraz jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej. Mogącą we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która korzysta z Serwisu lub Usługi;

  6. Usługa – rozumie się przez to jedną z oferowanych przez Usługodawcę usług.

  1. Klient – rozumie się przez to Użytkownika, który rezerwuje najem pojazdu;

  2. Konsument – rozumie się przez to osobę fizyczną dokonującą z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

  3. Usługa – rozumie się przez to jedną z oferowanych przez Usługodawcę usług.

Rezerwacja usługi

  1. Rezerwacja usług jest możliwa w zależności od jej dostępności.

  2. Rezerwacje przyjmowane i realizowane są przez Biuro Obsługi Klienta.

  3. W celu rezerwacji najmu pojazdu Klient podaje dane określone w formularzu rezerwacji.

  4. Rezerwacja wymaga zapoznania się i zaakceptowania Regulamin serwisu oraz zasad przetwarzania danych osobowych (Polityki Prywatności).

  5. Dane podawane w trakcie rezerwacji najmu pojazdu przetwarzane są w celu zapewnienia rezerwacji oraz przygotowania umowy na życzenie konsumenta. Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda Klienta. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże podanie danych określonych w formularzu rezerwacji jako wymagane jest niezbędne dla dokonania rezerwacji i późniejszego zawarcia umowy (bez podania tych danych nie będzie możliwa rezerwacja usługi). Dane przetwarzane będą przez czas niezbędny dla zapewnienia rezerwacji lub do wycofania zgody.

  6. Rezerwacja, dla swej ważności, wymaga potwierdzenia przez Usługodawcę dostępności usługi. Usługodawca potwierdza dostępność usługi poprzez wysłanie do Klienta wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) lub telefonicznie.

Płatność za usługę

  1. Klient, po potwierdzeniu przez Usługodawcę rezerwacji, może opłacić najem usługi w następujący sposób: gotówka lub karta płatnicza w trakcie usługi lub przez przelew na wskazany numer konta.

  2. Wszelkie informacje dotyczące zmiany, anulacji, nowej rezerwacji bądź zapytań specjalnych muszą zostać przesłane na adres biuro@eliteride.pl lub poprzez stronę www.eliteride.pl. W przypadku braku potwierdzenia otrzymywania wiadomości, prosimy o kontakt telefoniczny na nr tel. +48 535 691 567.

Rezygnacja z usługi

  1. Bez kosztowa anulacja usługi może nastąpić 7 dni przed terminem zlecenia przez Konsumenta.

  2. W celu bez kosztowej rezygnacji z usługi Konsument musi przesłać oświadczenie/informację o rezygnacji na adres email biuro@eliteride.pl.

  3. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. Chyba że Konsument wyraźnie zgadza się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  4. Usługodawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.

Reklamacje

  1. W przypadku problemów zaistniałych podczas realizacji usługi, prosimy o natychmiastowy kontakt z biurem obsługi.

  2. Jeżeli zdecydują Państwo poinformować nas o zaistniałej/ problemowej sytuacji w innym terminie, prosimy to uczynić nie później niż 7 dni po zakończeniu usługi. Po upływie tego czasu wszelkie reklamacje nie będą uwzględniane.

Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem serwisu Elite Ride jest Usługodawca.

  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem serwisu Elite Ride zbierane są w celu realizacji Umowy usługi, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.

  3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy usługi skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

Postanowienia końcowe

    1. Umowy zawierane poprzez serwis Elite Ride zawierane są w języku polskim.

    2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

    3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

    4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.